Onsdag - 20101110!


Bild från förra hösten

Jag tänkte börja med att klaga för igår var en jobbig dag därför att:
- Kollektiv trafiken fungerade inte när jag skulle hem så det tog över 1,5 timme från dörr till dörr från praktiken och hem på eftermiddagen och när jag väll kom hem var det en sjö i mina skor. Fy, nog för att jag gillar snö men för min del får den gärna vänta med att komma några veckor till..
- Alla biljetter till cupfinalen på lördag är SLUT och jag som sett fram emot att se matchen så det blir att se den hemma framför tv:n, mitt hammarby hjärta gråter verkligen stora stora tårar!

Ikväll har jag plockat fram och börjat ta tag i grammatik omtentan som iofs är om ca 1 månad men jag känner att det är dags att sätta igång så det inte blir någon stress och panik. Känns riktigt tungt att ta tag i det men det är bara att bita i det sura äpplet och köra igång för denna gång skall jag klara tentan!

Förlåt för ett riktigt klagande blogginlägg men jag bjuder på det! :)


Kommentarer
Postat av: Nicki

åh gumman du klarar den ska du se. Vet hur det känns när allt bara går emot en, känns som allt gör det just nu! men vi får försöka att se de ljusa i livet, kramar <3

2010-11-10 @ 22:42:23
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Nicki

tack gumman, din kommentar värmde verkligen! På lördag är det dags för mig, har pluggat så mycket som jag bara kan så jag hoppas att det ska gå vägen! Massa kramar till dig <3

2010-11-11 @ 21:57:28
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0