Onsdag - 20101124!


Bild från förra vintern.

Idag har det kommit ganska mycket snö men inte alls lika mycket som på bilden ovan från förra vintern när det verkligen var underbart mycket snö! Veckan är i full gång och i måndags startade nya kursen, barn & religion. Det är väldigt mycket kurslitteratur, grupparbeten och långa dagar men hittils tycker jag det känns som en väldigt spännande kurs, dels för att jag alltid varit intresserad av religion och för att jag älskar seminarier och föreläsningar där det blir lite diskussioner vilket denna kurs hittils har bjudit mycket väldigt mycket på.

Annars rullar livet på i sin gilla gång förutom att det känns som att jag bara pluggar, äter och sover ungefär. Så till alla som känner sig bortglömda vill jag hälsa att jag har inte glömt er utan jag är bara väldigt stressad och off på allt just nu. Kanske kan den största anledningen till det dock bero på mitt knä som jag fortfarande har väldigt ont i. Då jag orkar inte så mycket mer än bara åka till skolan och göra alla måsten för sen måste knät vilas. I måndags tillbringade jag 8,5 timme på sös akuten och fick äntligen träffa en läkare som undersökte mig ordentligt och rönkade och gav mig en ytterligare remiss så nästa fredag har jag fått en tid på magnetrönken. Jag nästan hoppas att dem hittar något som är fel då för just nu vill jag bara att det onda ska försvinna nu..


Kommentarer
Postat av: Nicki

usch och fy de låter inte bra med knät, hoppas att de ser vad det är som är fel! kramar



2010-11-25 @ 16:05:05
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0