Torsdag - 20101118!


Denna skönhet fick flytta in i min garderob förra torsdagen så nu längtar jag verkligen efter ett festligt tillfälle så jag får möjlighet att använda den.. :)

Dagens och veckans statusuppdatering består av:
- Praktiken är slut för denna termin, Vfu-rapporten är skriven och imorgon är det dags att bege sig tillbaka till skolan för sista seminaiet på denna kurs. På måndag startar nya kursen, Barn och religion.
- Jag har fortfarande väldigt ont i mitt knä, vilket gör mig ledsen.
- Jag har tvättat massa tvätt idag och ringt massa viktiga telefonsamtal.
Det största pluset denna vecka är dock att det imorgon är EXAKT en vecka tills vi åker till LONDON! Det skall bli så underbart! :D


Kommentarer
Postat av: Nicki

åh vilken söt!

hoppas att knät blir bättre, så du slipper ha ont!

Kramar

2010-11-19 @ 13:02:25
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0