Lördag - 20101002!


Igår kväll var jag och Andreas iväg på en liten "dejt" med bio och middag. Vi kallade det dejt fast vi varit tillsammans i mer än 3 år men man kan väll gå på dejt ändå! :) Vi såg filmen Oceans, en film om våra världshav och djuren som bor i dem. Riktigt fin film och man lämnade salongen med en känsla av att vi måste rädda jordens alla djur. Tyvärr, fick jag lite cosmonova känsla av filmen och blev lite illa mående på slutet.
Efter filmen gick vi och åt grekmat på vårat stammis ställe.

Nu skall vi alldeles strax åka iväg till farsta och jag skall försöka få tag på ett par nya träningsskor.


Kommentarer
Postat av: Nicki

åh mysigt!



sv. tack, jag vet inte riktigt, tror att jag borde klara två, men är jätte osäker på en del. Men alla säger samma sak, spelade ingen roll hur mycket man pluggat för den var helt stört svår!

2010-10-02 @ 12:44:58
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Carro

Är filmen i 3D?

2010-10-03 @ 15:34:08
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Anna

Mysigt att ni fortfarande dejtar! Det gjorde jag och J också fram tills det tog... Ja du vet... Det är viktigt å hålla kärleken vid liv och då är bio och restaurang besök perfekt! Hittade du några träningsskor? :)



Syns ikväll,



Kram Anna

2010-10-08 @ 08:17:24
Postat av: Sara

Svar till Anna: Yes, jag hittade ett par träningsskor, bild kommer! :)

2010-10-08 @ 11:56:18
URL: http://idagochiframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0