Måndag - 20101018!

Måndag morgon igen och en ny vecka står för dörren..
I fredags kom jag hem från skolan och kände mig riktigt deppig, allting kändes bara för mycket så hela lördagen la jag böckerna på hyllan för att orka ta nya tag igår.
Resten av helgen har jag förutom att plugga, vilat och umgåtts med Andreas, sett på Bajen match och ätit middag med pappa i lördags.

Idag står två föreläsningar på schemat mellan 12-16 så nu skall jag göra mig i ordning för att läsa lite innan jag beger mig iväg till skolan.
Hoppas ni får en bra start på den nya veckan! <3


Kommentarer
Postat av: paps

Ej vännen tack för senast o god mat ha en bra början på veckan me d dom nya tagen

2010-10-18 @ 14:43:29
Postat av: M

Jag tänker på dig gumman det är tufft nu med vi får se det positiva i att det är snart slut i bästa fal.

puss å kram:D

2010-10-19 @ 19:02:30
Postat av: Sarah

Hejsann! Gå gärna in på min och kolla gärna denna tröja som jag och min syster lagt ut på tradera, det är Wrangler! http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120800828

2010-10-20 @ 19:37:52
URL: http://tana94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0