Onsdag - 20101006!


Dagens Sara 101006!

Onsdag och igår var det (äntligen?) dags för den hemska grammatikduggan som jag varit orolig för sen kursen startade för 2,5 vecka sen. Jag lämnade salen med en känsla av att jag gjort mitt bästa och att jag hoppas att det skall räcka till ett godkänt men det återstår att se när lärarna har rättat klart om ca 3 veckor..
Idag har jag varit i skolan på två föreläsningar och nu väntar lite långledigt fram tills måndag men jag lär ändå ha att göra med litteratur som ska läsas och en skrivuppgift som ska vara inne på måndag.
Ikväll skall jag hem till A på lite tårta och födelsedagsfirande, riktigt trevligt skall det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0