Söndag - 20101010!

I fredags var jag på middag hemma hos kusin I. Hon bjöd på riktigt goda jugoslaviska biffar och till efterätt blev det den klassiska glassbåten. Kvällen spenderades med mycket tjejsnack, bra musik och färgning av A hår. En riktigt trevlig kusinkväll! <3






Jag & kusin A!

Gårdagen spenderades framför skolböckerna och på eftermiddagen gick jag och Andreas en långpromenad i det underbara höstvädret.

Idag är det redan söndag och helgen börjar lida mot sitt slut. Jag har alldeles nyss skrivit klart skoluppgiften som skall vara inne imorgon så nu skall vi göra i ordning oss och åka en sväng till centrum och köpa blommor inför kvällens 80-års kalas!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0