Söndag - 20101024!

Söndag eftermiddag och helgen börjar lida mot sitt slut men först skall jag åka iväg på Body pump om en stund, skall bli riktigt skönt att komma ifrån skolböckerna en stund där jag annars känner mig rätt fastklistrad just nu med en stundande hemtenta.
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering just nu men det har varit en tuff vecka i skolan med hur mycket läsning som helst, föreläsningar och grupparbeten. Dessutom fick vi tillbaka grammatikduggan som jag tyvärr missade med bara 4 ynka poäng så nu väntar omtenta i början av december på den..

Den närmaste veckan blir det nog också ganska dålig uppdatering då hemtentan skall skrivas men jag ska försöka uppdatera så mycket jag hinner!


I fredags kom första snön för denna säsong till Stockholm, en anning förvånad blev jag när jag drog upp rullgardinen och mötes av denna syn på morgonen måste jag erkänna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0