Lördag - 20110402!

Igår hade jag och älsklingen en riktig mysdag med stan, middag och bio.
Vi började eftermiddagen med att åka in en sväng till underbara södermalm där vi strosade runt i en del affärer innan vi gick en långpromenad i det väldigt härliga vädret.
Efter promenaden så började det närma sig middagstid och då hade vi bokat bord på resturang Dollys saloon på Götgatan, väldigt mysigt och god mat.  


Jag åt fajitas.

Älsklingen på resturangen!



Middagen avslutades med att vi delade på en banana split!

Efter middagen var det dags för filmen, "Hur många lingon finns det i världen?". Jag vet att många har fördomar mot filmen men jag tyckte den var väldigt sevärd. Jag lämnade biosalongen med glad känsla i hjärtat. Filmen fick mig både att skratta, le och fälla en tår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0