Söndag - 20110424!


Det börjar närma sig slutet på denna påskhelg men det känns riktigt skönt att det återstår en dag till av ledigheten innan man skall tillbaka till verkligheten igen. Det har verkligen varit underbart väder hela helgen och jag har invigt ballerinaskorna för i år, underbart! Idag har jag varit iväg och inhandlat en ny mobiltelefon, kändes som jag alldeles för länge varit utanför "smartphone" världen men inte nu längre.. :)
Det blev en HTC Incredible S som just nu ligger på laddning, bild kommer!

Nu skall jag gå och ta ett bad innan det är dags att kolla på söndagsfinalen av BB.
Är det någon som inte tycker det är underbart med ledighet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0