Utflykten till vattenfallet - 20110807!

Imorse efter att vi allihopa tagit en lång sovmorgon vaknade vi upp till en väldigt regnig förmiddag. Efter en sen frukost så lättade ialla fall regnet och vi bestämde oss för att besöka ett vattenfall där några också valde att bada. Både jag och Andreas valde att betrakta vattenfallet på avstånd och fotografera.  Efter vattenfallet åkte vi vidare mot gyllebo där jag badade och tvättade håret, vattnet var ganska kallt men då det har regnat och blåst till och från under hela dagen så var det nästan varmare i vattnet än på land när jag väl vågat mig i. Ikväll är det sista kvällen här i Skåne innan vi imorgon eftermiddag styr hemåt Stockholm igen efter elva härliga dagar här nere.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0