Inte borta, bara för upptagen av livet!




Jag har inte uppdaterat bloggen på väldigt länge, jag är medveten om det och tänker inte heller komma med några ursäkter utan jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork att sitta ner i lugn och ro för att skriva. Jag har helt enkelt varit alldeles för upptagen med att leva och anpassa mig till vardagen igen efter semestern..
Men mycket har hänt sedan senaste uppdateringen, jag har bland annat:
- Jobbat mina sista två veckor på jobbet för denna sommar vilket har varit en bra mellanlandning mellan semester och vardag, för imorgon drar skolan igång igen. Men även om det känns bra att återvända till skolan och vardagen och träffa alla igen, så kändes det både vemodigt och sorgligt att kramas hej då med kollegor och barn i fredags som jag nu inte kommer träffa på ca ett halvår. Men allting har sin tid och just nu är skolan min vardag och det skall bli riktigt spännande att se vad denna kommande termin har att erbjuda!
- Kramats hej då med min kusin Ida som nu lämnat Stockholm för att studera ute på ett annat ställe i landet. 
- Besökt Ice bar och firat mina föräldrars bröllopsdag.
- Börjat träna på gym för att på riktigt bygga upp styrkan i mitt knä efter operationen.
-  Shoppat en ny höstkappa (bild kommer när hösten närmar sig på allvar).

Som ni förstår har livet fortsatt trots att jag varit borta från bloggen men nu skall jag på riktigt försöka uppdatera mer, det lovar jag er. Nu skall jag logga ut och plocka fram det sista inför morgondagens skolstart innan det är dags att krypa upp i soffan och se lite på tv innan det är läggdags för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0