Varma dagar i Skåne passerar..

Nu har ett par dagar passerat här i Skåne utan att jag uppdaterat er här på bloggen, men vi har haft fullt upp hela dagarna. Det fina vädret har verkligen äntligen kommit hit ner och vi har tillbringat de senaste dagarna nere vid havet med sol och varma bad, underbart.

Men jag tänkte ialla fall passa på att lägga upp lite bilder och en kort resumé kring vad vi gjort de senaste dagarna.
I måndags var den första riktigt varma dagen och vi bestämde oss väldigt fort att bege oss ner kyhlstrand, där vi tillbringade flera timmar med sol och bad. Framåt sen eftermiddagen började vi röra oss tillbaka mot huset för att byta om och göra oss klara inför kvällens bilbingo. När vi kom dit köpte vi en varsin bingobricka och sedan drog spelet igång. Bilbingo fungerar ungefär som vanlig bingo förutom den skillnaden att man tutar istället för att ropa bingo. När vi lämnade fotbollsplanen cirka tre timmar senare hade både Andreas och hans pappa vunnit. Jag vann ingenting men var (nästan) lika glad ändå! 













I tisdags och igår var vi också nere vid havet och vattnet har varit ännu varmare än i måndags. Det är nog ungefär 22 grader i vattnet vilket gör att man verkligen kan ligga i länge och simma, flyta runt och kasta sig i vågorna. Kvällarna har vi tillbringat hemma hos Andreas farfar och hans fru med grillning och trevligt umgänge.





Och sist av allt vill jag lägga in en bild på vår vän spindeln som satt ovanför min och Andreas säng när vi skulle sova igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0