Födelsedagshelgen!

I helgen var det Andreas riktiga födelsedag och vi hade planerat en helg fylld med firande men då jag började känna mig dålig i fredags så har helgen inte riktigt blivit som planerad utan mer bestått av firande blandat med vila. I fredags var vi ute och käkade middag tillsammans med Andreas pappa och familj, det blev en mysig kväll med god mat!
På lördag var det min och Andreas dag som jag hade planerat med min överaskningsfödelsedagspresent så på morgonen till frukosten fick Andreas detta kuvert..  
Och när han öppnade visade det sig att det innehöll två biljetter till musikalen Leva livet på kvällen!




Innan musikalen startade, vi hade jättebra platser.

Födelsedagsbarnet!

Hemma igen efter en helt underbart bra kväll som både jag & Andreas var jätte nöjda med och musiken var fantastiskt, dom hade verkligen inte valt att ta med en enda dålig låt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag funderar på att köpa biljetter till den till mig och Robert. Mamma och pappa fick ju dom biljetterna av oss i julklapp, så om även dom är nöjda går vi nog :)

2011-02-16 @ 13:08:21
URL: http://therunawaybride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0