Fredag - 20110211!


Idag skulle det ha varit sista dagen på VFU:n, en vecka som annars varit väldigt rolig och givande.
Men imorse när jag precis skulle bege mig hemifrån så ringde Andreas och sa att alla bussar var inställda, men jag tänkte att det var lika bra att trots det ge det en chans och bestämde mig för att gå mot bussen. På vägen dit blåste det helt galet och då ingen hade plogat gångvägarna fick jag turas om att gå på vägbanan och pulsa i snön som nådde upp till mina knän. När jag äntligen kom fram mötes jag av massa människor och inga bussar, jag stod och väntade i över 1 timme och ingen buss syntes till på hela den tiden innan jag bestämde mig för att bege mig hemåt igen.
Väldigt trist slut på veckan, jag hade väldigt gärna velat vara sista dagen på praktiken idag men men.. Vädret kan man tyvärr inte rå för.

Ikväll skall vi ut och fira Andreas, resturangbesök med hans pappa står på schemat om vi nu lyckas komma in till stan vilket jag verkligen hoppas..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0