Måndag - 20110221!

En väldigt lugn helg har passerat och jag har passat på att vila upp mig massor. I fredags skulle jag egentligen ha gått ut på krogen och dansa tillsammans med tjejerna från gymnasiet men efter en vecka med feber och en hemsk förkylning så orkade min kropp helt enkelt inte och jag stannade hemma.
Antar att jag kan tacka min lugna helg att jag äntligen mår bättre och är laddad för en vecka i skolan med grupparbete och stor redovisning på torsdag.

Måndag är en riktigt bra tv-kväll och det är tur att vi har en inspelningsbarbox här hemma för nu klockan 20:00 är det hela tre program som jag vill se samtidigt! Familjen Annorlunda, Gynekologen i Askim och Big Brother står på schemat ikväll men först skall jag hoppa in och ta en värmande dusch innan tv:n väntar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0