Fredag - 20110128!

Första veckan på nya terminen har startat och veckan har varit väldigt intensiv. Den har innehållit allt ifrån massa föreläsningar och kurslitteratur som skall läsas och som toppen på isberget så mådde jag riktigt dåligt i måndags kväll efter en lång dag i skolan som ledde fram till extrem huvudvärk och dessutom har jag drabbats av en riktig vintertrötthet? som gör att jag måste kämpa mig upp ur sängen varje morgon, jag som alltid brukar vara en morgonmänniska och inprincip hoppa upp när klockan ringer.

Men veckan har inte bara innehållit massa skola och tråkigheter utan också en hel del ljusglimtar:
-
Att vi i söndags var och köpte våran nya sängstomme och beställningstiden skulle vara 2-6 veckor men igår ringde de från affären och sa att den kommit. Så antingen blir den hämtad nu i helgen eller i början av nästa vecka, woho!
- Vi har i veckan fått våran första kurslitteratur på engelska och jag var så himla himla stolt över mig själv när jag slog ihop boken och hade läst klart de första 3 kapitlena. Det fick mig att förstå att det bara gäller att tro på sig själv, man klarar det mesta! :)
- Igår eftermiddag var jag och pappa iväg på Mc-mässan, det blev en jätte trevlig far & dotter eftermiddag!

Idag är det äntligen fredag och helgen kommer bestå av både nytta och nöje, något som jag ser framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0