Söndag - 20110116!


Bild från gårdagens storkok av dillkött tillsammans med mamma.

Jag skäms för min dåliga uppdatering här på bloggen men jag har tagit en lite ofrivillig bloggpause, den senaste veckan har bestått av läsning, läsning och skola så när jag äntligen har fått lite tid över har jag helt enkelt inte orkat logga in och uppdatera bloggen. Jag har faktiskt knappt orkat se åt dator överhuvudtaget. Veckan som kommer nu är tentavecka men jag skall försöka uppdatera så mycket som möjligt för blogga är ju kul och jag vill verkligen både hinna och orka göra det!

Helgen har rusat fram i ett rasande tempo och jag har trots all läsning tidigt på morgonen och sent in på kvällarna  hunnit umgås med både vänner och familj, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0