A & M:s bröllop - 20110709! <3

Jag måste börja med att be om ursäkt till alla för att jag uppdaterat så lite den senaste tiden. Hela förra veckan var det långa dagar på jobbet och sen var vi iväg på saker nästan varje kväll, och då blir tyvärr bloggen lidande. Men nu återstår det bara 5 arbetsdagar innan jag och Andreas går på en efterlängtad ledighet i fyra veckor, jag längtar!

Igår var vi iväg på A & M bröllop som firades i Tullinge kyrka med efterföljande fest på en gård en bit därifrån. Jag som "bara" varit på två bröllop tidigare, ett kyrkbröllop och ett borgligt hade sett framemot bröllopet jättemycket. Det är så mycket romantik, allvar och spänning i luften innan brölloparet kommer in i kyrkan att jag inte ens själv kan låta bli att känna mig lite nervös. Hela vigseln var väldigt romantisk och känslosam. Efter kyrkan fortsatte det med fest, mat och dryck, umgänge! När jag och Andreas satte nyckeln i låset hemma ca 13 timmar senare var vi båda väldigt nöjda över dagens festligheter vilket jag även hoppas att brudparet var. Om jag har tur så dröjer det inte länge tills jag får gå på nästa bröllop för min kusin och hennes fästman som jag hoppas skall äga rum redan nästa sommar.. :)














Tack A & M för en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0