Festligheter på en vanlig onsdag!

Igår kväll efter jobbet var jag och Andreas bjudna hem till M & M på middag. Jag och M hade bestämt sedan tidigare att vi skulle ses på onsdagskvällen eftersom hon hade semester och jag skulle stänga på torsdagen vilket betyder lite sovmorgon för mig. När vi diskuterat några vändor fram och tillbaka erbjöd sig M att vi kunde komma till dom på middag eftersom hon ändå hade semester och därför hela dagen på sig att laga mat! :) Sagt som gjort, igår efter jobbet åkte jag snabbt hem och duschade av mig sandlådan och byta kläder innan vi begav oss iväg. Och som vanligt bjöds det på riktigt god mat i form av curry quornfärs i pitabröd. Efter middagen satte vi oss en lång stund på balkongen för lite fika innan det var dags för mig och Andreas att åka hem för att orka upp dagen efter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0