Fredag - 20110701!


Dessa godsaker inhandlade jag igår efter jobbet. Jordgubbar på en torsdag är vardagslyx!

Idag är det fredag och jag har jobbat klart min första vecka av fem på jobbet för denna sommar.
Det har varit en intensiv vecka med mycket nya namn att lära, många glada återseenden hos gamla bekanta ansikten hos både barn och personal men mest av allt har det varit en väldigt varm vecka. Precis som förra året har jag lyckats pricka in och jobba sommarens hittils varmaste vecka. Jag vet att man inte skall klaga när värmen äntligen har kommit och jag faktiskt har ett jobb där man kan klä sig i sommarkläder, och både jobba och få lite solbränna på kroppen samtidigt.

Men nu väntar lite ledigt över helgen innan det är dags för jobb igen. Imorgon skall jag iväg till tandläkaren på förmiddagen och sedan väntar födelsedagskalas och grillning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0