Söndag - 20110320!


Bild på gårdagens efterätt som jag åt hemma hos mina föräldrar.

Helgen börjat lida mot sitt slut och det har varit en lugn helg helt utan kurslitteratur att läsa, det händer inte särskilt ofta! Igår vid lunch begav jag mig hem till mina föräldrar för övernattning då Andreas skulle iväg för killkväll hemma hos en kompis. Så gårdagen tillbringades med promenad i solen tillsammans med mamma, matlagning, god middag och på kvällen hade vi hyrt filmen "Sebbe" som vi tittade på. Den var verkligen hemskt sorglig och på nått sätt hade jag ont i hjärtat när filmen var slut, en mörk film med ett viktigt budskap.
Idag har jag och älsklingen fixat här hemma, resten av söndagskvällen skall tillbringas i soffan framför solsidan och Big brother för imorgon blir det tidig uppstigning till praktiken igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0