Söndag - 20110327!


Jag igår kväll innan utgång.

Igår blev det utgång för att fira min fina kusin A som fyller 26 år idag, hurra för henne!
Vi startade med ett glas på Scandic Malmen och sedan drog vi vidare till Vampire lounge där jag drack en galet god jordgubbsdrink. Kvällen avslutades på Södra Bar där där det hade en tema kväll med musik som var en blandning av allt från salsa till afrikansmusik. Det blev en riktigt trevlig kväll med kul umgänge och lite dans!
Vi var hemma runt kvart i 2 inatt så jag var en anningen trött imorse när klockan ringde vid 10:00 och det var dags att gå upp för att skriva hemtenta men så ser livet som student ut och jag klagar verkligen inte! 
 


Kommentarer
Postat av: Lilla A

Du var jätte fin i din döskalleklänning! Kul att du och Andreas ville vara med och fira min födelsedag i förväg :) Kram

2011-03-30 @ 13:47:06
URL: http://therunawaybride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0