Balkongmys!

Efter museumbesöket kände vi oss sugna att inta en glass i solen! Men då det var galet mycket folk i stan bestämde vi oss för att skippa att trängas med människor, och istället åka hem och äta glass på våran balkong.



  

Nu sitter jag och slötittar tittar på Eurovision song contest, Erik gjorde bra ifrån sig men jag har svårt att se att det skall räcka hela vägen till vinst men jag håller ändå tummarna lite.
Jag tycker egentligen att finalen är ganska seg, det är alldeles för mycket låtar för att jag skall orka engagera mig. Men jag är nog lite udda för jag tycker att det bästa och mest spännande är röstningen, så den ser jag framemot mest! :D 


Kommentarer
Postat av: sara

gott med glass :)

2011-05-15 @ 07:02:41
URL: http://Sarasperspective.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0