Fredag - 20110513!


Upptäckte precis att det var en fimp på bilden på mina underbara ballerinaskor som jag tog igår när jag väntade på bussen. Men ni kan vara lugna, jag har verkligen inte börjat röka!

Äntligen fredagskväll efter en vecka som verkligen har varit full med känslor. Men nu känns det som att jag börjar smälta och acceptera allt som hänt och kan återgå till någon form av vardag igen, där jag bär med mig saknaden i hjärtat.
Mitt i allt har det varit lite svårt att ta in den nya kursen som startat i skolan men vi är inne på sista delkursen för terminen innan "sommarlovet", vilket känns mer än bra!

Med en stundande salstenta på fredag har jag suttit nedgrävd i mina ledarskapsböcker hela dagen.
Även helgen kommer få bestå av lite läsande men imorgon på dagen har jag planerat att jag och Andreas ska iväg på en överaskningsutflykt, men mer om det imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0