Lördag - 20110514!

Lördagsmorgonen började med sovmorgon för Andreas medan jag klev upp tidigt för att läsa lite kurslitteratur. Det kändes lite motigt men det är så värt det att slippa ha dåligt samvete, resten av den lediga dagen över sidor som behöver läsas.
Efter frukosten gjorde vi oss i ordning och började åka in mot stan. Jag vägrade erkänna vart vi skulle på våran överaskningsutflykt trots att Andreas gissade på allting från bio till danskurs.
När vi kom in till stan började vi med en Sushi lunch i solen!




Efter lunchen forsatte vi att gå och först när vi närmade oss slottet förstod Andreas vart vi var påväg.
Dagens mål var Medeltidsmuseumet då Andreas är väldigt intresserad av medeltiden och vad kan då vara bättre än ett besök där?
Det blev ett väldigt lyckad besök och utställningen var minst lika bra som jag minns den från när jag var liten, och besökte museumet med skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0