Sminkkurs - 111029!

Igår förmiddag hade jag äntligen bokat tid för min sminkkurs som jag fick av mina föräldrar i julklapp och med mig som sällskap till kursen hade jag mamma.
Jag var lite orolig inför besöket att det skulle bli sådär jobbigt spänt som det kan bli ibland när man går till frisören och tvingas prata om väder och vind, när man egentligen hellre skulle vilja sitta med en veckotidning i lugn och ro. Känner ni igen känslan? Men nästan direkt när vi kom in i butiken och det visade sig att tjejen som skulle sminka mig var samma tjej som jag bokade tiden av för några veckor sedan vart jag positivt överaskad, hon var jättetrevlig och väldigt duktig!

Sminkkursen var över överförväntan både rolig och lärorik, och något som jag skulle tips alla tjejer som är något intresserade av smink att gå på! Så när vi efter nästan 1,5 timme lämnade butiken hade jag både fått en riktigt snygg makeup och en hel del enkla tips kring smink som både jag och mamma kunde ta med oss hem! Jag passade även på att shoppa loss ordentligt i butiken och fick med mig en massa nya produkter hem som jag ser framemot att kunna testa framöver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0