Söndag - 20111030!



Söndagkväll och helgen börjar lida mot sitt slut. Det har varit en riktig skön helg och jag har för första helgen på väldigt länge inte öppnat och inte läst en enda kurslitteratur, vilket verkligen är lyx för en student! Ifredags eftermiddag såg vi äntligen slutet på B-uppsatsen trots att det känns läskigt att säga att vi är klara, det känns som man alltid kan förändra, förbättra och förtydliga. Men imorgon är vi lediga för att konjekturläsa igenom arbetet och sedan skall vi ses på tisdag morgon för ändringar innan det skall skickas in inför opponeringen.

Igår kväll var jag iväg på middag med tjejerna från gymnasiet. Meningen var att middagen skulle vara hemma hos oss men då Andreas kom hem i fredags med feber och förkylning fick middagen snabbt flyttas hem till M som snällt stod för "lokal" medan jag inhandlade och stod för maten. Det vart en trevlig kväll med många livliga diskussioner som vanligt :)
Idag har jag varit iväg och lunchat med kusin I som är hemma i Stockholm över helgen, det vart en hel del snack så nu känner jag mig lite mer uppdaterad på hennes nya "studentliv". Tack I för att vi hann ses i helgen! <3


Kommentarer
Postat av: Annica

det var riktigt mysigt i lördags! Tack för en trevlig kväll:)

2011-10-31 @ 10:23:41
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: I

Tack själv kusin för en super mysig lunch!

2011-10-31 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0