Hammarbyglädje och uppsatsskrivande - 20111025!


Bild tagen igår.
 Här ser ni anledningen till att jag älskar hösten, enligt mig kan inte naturen bli vackrare än såhär..

En mycket lyckad helg passerade i ett rasande tempo och idag är det redan tisdag..
I lördags eftermiddag såg jag på den viktiga måste matchen om Hammarbys kvala eller inte kvala i superettan, som slutade med mål och vinst i 95:e matchminuten. När bollen satt i nättet och det var klart att Hammarby skulle slippa kvala så släppte all nervositet och jag grät glädjetårar, vilket jag förstår kan låta konstigt men för mig är Hammarby så mycket mer fotboll. Lördagskvällen fortsatte sedan med tjejkväll hemma hos mig tillsammans tjejerna innan jag och M gick ut och dansade på "Södermalm - Ett ställe" tills fötterna värkte.
Resten av helgen har jag pluggat vilket verkligen är den största biten i mitt liv just nu, då vi är inne i avslutet på B-uppsatsen som vi skriver tillsamamns i grupp, vilket tidvis är en riktig prövning med ständiga kompromisser kring formuleringar och uppsatsens utformande. 

Nu skall jag krypa upp i soffan och se på tv innan det är dags för läggdags för imorn väntar tidig uppstigning för sista handledarträffen innan arbetet skall lämnas in på tisdag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0